joi, 29 septembrie 2011

Go fuck a duck , sucker.

Si cand credeam ca totul se va schimba odata cu inceperea scolii si ca te voi scoate definitiv din viata mea , here I am....agatata de trecut, de drama , lacrimi si minciuni care ma urmaresc . Am jurat ca odata cu terminarea verii nu voi mai fi asa de naiva incat sa cred ca totul este bine. Nu a fost , nu este si nici nu va fi! Acceapta faptul ca m-ai pierdut si lasa-ma sa merg mai departe. Acorda-ti o sansa si pleaca...dar da-mi garantia ca nu te vei mai intoarce. Vreau sa pleci din viata mea dar in acelasi timp simt ca as fi o lasa daca te-as lasa sa pleci.
De data aceasta nu mai pot fi eu tipa dura , caci m-am schimbat ... si nu inspre bine. Nu am vrut sa mai iubesc niciodata ca sa nu fiu ranita si vroiam sa fiu fata care actioneaza cu ratiunea ca sa nu mai doara. Sa fiu cum eram inainte , aceea tipa indiferenta care nu simtea nimic. Dar dracie , pentru prima data am simtit nevoia sa iubesc si sa fiu iubita si mi-am luat-o rau de tot in bot.
Imi jur ca maine daca o sa te vad , o sa-mi intorc privirea ....nu vreau sa te privesc in ochii , in acei ochi negri in care m-am pierdut prima oara. Nu , va fi diferit de data aceasta , imi propun sa uit , nu mai vreau pe griful de la chitara lacrimi , nu mai vreau sa vars o lacrima. Nu meriti!
Te-am iubit , dar acum mai bine ai disparea pana nu ma calci rau de tot pe bataturi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu