vineri, 30 septembrie 2011

Once you fall in love...It's different.

Da ! astazi am zambit si nu datorita tie . Pentru o zi am incercat sa te scot din viata mea , sa zambesc ! Si cacat , mi-a iesit bine , dar in fata altora. Ei ma cred fericita  , ca tu nu mai faci parte din viata mea. Nu , nu faci , dar in inima mea esti tot timpul prezent indiferent ce ar spune altii ' Uita-l , mai sunt si altii , lista nu se termina aici'  ei bine , adevarat nu se termina , dar mi se macina inima cand stiu ca pleaca.... Eu ? raman tot aceeasi , pe care o sti tu , neschimbata , dar care poate odata nu ai sa o mai recunosti.
Nu am stiut ce inseamna a iubi , am ranit pe altii fara sa imi fie mila , imi placea sa-i stiu dependentii de mine si uite ca nu trebuie sa impingi roata ca se invarte ea. Sunt vulnerabila si naiva pentru ca iubesc...Poate persoana care nu trebuie dar totusi ....nu ma pot opri.
Credeam ca o sa raman aceeasi persoana egoista , orgolioasa si incapatanata , dar de data asta nu mai sunt egoista , as darui totul doar sa stiu ca e langa mine si ca e fericit , mi-am calcat in picioare orgoliul si inca iubesc! Si nu stiu cum vine , dar m-am schimbat in scurt timp.
Credeam ca sunt de piatra , dar aveam inima inghetata si acum a aparut un El si a topit acea gheata...
Nu vroiam sa fiu ca toate , dupa o vorba dupa un sarut sa pun totul la suflet , vroiam sa fiu diferita dar uite ca sunt ca toate ....si ca de fiecare data te cred ....!
Stiu ca mai sunt baieti si ca sunt doar o pustoaica care te iubeste si ca sunt altele mai bune ca mine , mai inteligente ca mine , mai frumoase ca mine dar daca o sa gasesti una care te iubeste cum o fac eu inseamna ca ai dat lovitura si ca am fost doar una dintre multele tale....
Inainte nu te iubeam , simteam doar o atractie pentru tine , am luat totul ca pe o gluma , dar realizez ca din gluma aia am ajuns sa iubesc doar ca stiu ,ca iubirea aia nu este reciproca si ca tie iti este doar mila de mine si totusi....nu pot sa te urasc! As fi vrut ca tot ce am simtit sa fi fost doar o gluma , una de prost gust care treacea.
Ai crezut ca pentru mine esti doar un moft , dar te-ai inselat .
Stiu sunt o ipocrita fara sentimente uneori , una care iubeste doar pentru ea si nu arata celorlalti dar recunosc ca ma doare al dracului de tare si vreau sa ma schimb , vreau sa ma vindec!
Iubirea ta dragul meu este cel mai mare pacat al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu