marți, 17 aprilie 2012

Nu pune punct cand inima cere virgula.

Azi noapte m-am trezit si mi-am vazut visele cum dansau langa mine.
M-am agatat de cel mai mic si nevinovat , si m-a dus sa mai vad vara odata.
Si era acolo....cel mai dulce cosmar al meu. Il vedeam in fumul de tigara cum zambea.
Ii simteam prezenta in fiecare particica a corpului meu...
Si am incercat sa ma desprind de realitate care ma tinea strans de brau...si ma strangea asa tare incat puteam sa-mi simt viata zburand catre el. L-am implorat in timp ce ma pierdeam in intuneric iar stransoarea devenea insuportabila. Am simtit vara atat de aproape de mine , iar imaginatia lui a devenit perfecta.
Mi-am lasat lacrimile sa-mi arda chipul.
M-a prins realitatea de mana si m-a tras cat a putut ea de tare.
- Nu-i da lui nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu