luni, 23 aprilie 2012

Culeg amintiri

Si a trecut timp si m-am intors la vechile obiceiuri , si de-aia mi-e atat de frica sa nu dau replay . Si as fi vrut , chiar as fi vrut sa vin, sa scriu , sa deschid aici tot amestecul din mine. Cu furie , cu entuziasm si spaima , cu regret si cu...tot. Am iertat pentru ca , cu gandul ala ma trezisem dimineata. Am clarificat tot , sa pot pune punct , sa merg linistita mai departe si sa nu ma mai impiedic de atatea intrebari si dubii. Dar tu te-ai intors mai mult decat trebuie si am vrut sa te indepartez , am incercat sa te indepartez pentru ca nu imi faci bine.
Acum?! Iar nu am somn si iar gresesti si iar te vreau .Si nu vreau sa te am in reprize . Si incerci cu scuza aia cum ca ' Sa stii ca tot omul la betie spune adevarul' , dar nu poti sa alegi asa. Ti-am spus sa alegi , nu am spus sa ma alegi pe mine , doar sa alegi , pentru ca poti sa stii? O sa ma trezesc la fel de sec intr-o alta dimineata si o sa-ti zic ' M-am plictisit sa astept , eu am plecat'.  La cat de sucita sunt , nu poate sa te mire.
Vreau sa fii aici , nu sa aud de tine abea la sfarsit de zi. Sa fii al meu! Vreau ma vreau...vreau mai multe, dar m-am complicat rau. Tu stii clar cum e situatia , tu m-ai adus inapoi in ea. Tu-mi spui atat de multe si le spui frumos si atunci te cred si ma indragostesc iar de tine. Am fluturasi...ce cacat. Dar dupa te gafezi si nu mai facem nimic. Pentru ca nu am sa uit toate prostiile care le faci si acum imi zici ca esti cuminte... Tu m-ai incurcat , tu sa ma decurci !
Uneori te pastrezi cu tot cu partile rale rele , pentru ca imi trebuie cele bune. Ce sa-ti fac?...daca tu ma calmezi instant si ma faci sa-mi treaca , sa uit , daca imi place cand ma adormi si ma trezesti tu! Ma rog... Habar nu am despre ce iti tot scriu acum , pentru ca sunt in ceata rau si oricum ti le-am spus si pe astea si pe mai multe.
Fa ceva , ti-am zis . Nu pierde doar unul , pierd si eu, si tu. Vrei?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu