marți, 1 mai 2012

20

1.Sunt foarte perversa pentru varsta mea.
2. As vrea sa pot stii sa citesc ganduri.
3.Pastrez si cea mai mica amintire.
4.Mi-as dori sa fie vara.
5.Nu imi place sa nu stiu, sunt curioasa.
6.Mi-e scarba de nimic.
7.Des citesc fragmente din conversatii pentru ca am nevoie sa simt din nou anumite lucruri.
8.Imi pare rau ca ma deschid in fata tuturor.
9.Imi place tot ce are legatura cu albastru , vara caldura , apa.
10. Nu sunt cine vrei tu sa fiu.
11. Am invatat ca sunt eu impotriva lumii.
12. Niciodata nu o sa am 1.65 inaltime.
13. Rar ai sa ma auzi cantand.
14.Plang cand nu ma vede nimeni.
15.Scopul meu superm este : nu l-am aflat inca.
16.Am nevoie de un EL in viata mea.
17.Iubesc sa stau in pod cand ploua cu o ceasca de cafea sau ceai si sa ascult sunetul stropilor de ploaie lovindu-se de tabla.
18.Ar trebui sa ma maturizez.
19.Urasc cand nu am ce-mi doresc.
20.Ma enervez cand nu am libertatea de care am nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu