joi, 3 mai 2012

Let's be weird together

Si te vad venind grabit spre mine , cu zambetul pana la urechi , cu parul ciufulit si in mana cu o plasa. Ce sa fie , ce sa fie? Te asezi langa mine pe banca si imi spui usor la ureche " Azi mancam fericire pe paine" , ma uit la tine si nu-mi doresc altceva. Chiar tu esti? Tu esti jumatatea din mine? Tu esti piesa puzzle care-mi lipsea?
Ai ceva'ul ala care ma face sa disper , imi aduci bucuria si soarele in palme atunci cand vii. Ti-as spune cum te vad si cum te simt de cateva saptamani dar experienta nu ma lasa. Poate ca gresesc atunci cand te bag in aceeasi oala cu trecutul meu dar asa e mai bine. Acum suflu si in iaurt .
Chitai pe langa mine ca un copil mic si naiv care se bucura cand primeste o acadea. Scoti din plasa bunatati , dulciuri , ceai , doua mere verzi si in final o floricica mica galbena care mi-o asezi dupa ureche. Si iar te aproprii de mine si imi respiri pe umar , ma incolacesc si ma fac verde-alabstra . Ma intrebi ce am si iti raspuns intoracandu-mi vorbele....aaaa , nimic . Te uiti cu coada ochiului la mine si incerci sa te asiguri ca sunt bine si totusi am patit ceva. Cine-i vinovatul? Tu baiete , tu esti. Incepi sa razi si imi spui ca am o gaza in par . Ceee?
Incep sa urlu ca o nebuna tu fiind pe jos de ras. Iar o gluma de-a ta nevinovata care ma face sa-mi ies din pepeni . Nu-mi plac gazele , nici mari , nici mici , DELOC. Dintr-o data te-ai luminat la fata si zambeai tot , chiar si ochii. Ma strangi in brate si imi spui ca sunt asa de frumoasa cand ma enervez. Incep sa te cuprind si sa-ti simt inima vibrand . Cutreieram straziile , rasfoim carti si ne privim printre rafturi , o luam la pas spre nicarieri si lumea parca-i mai frumoasa cu tine de mana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu