marți, 1 mai 2012

Just our friendship

Stau si invart foaia aia de hartie , care mi-ai lasat-o scrisa in jurnal ( o mai sti ?) , nu o mai citesc , o stiu deja prea bine , desi de fiecare data raman muta cand o citesc...
- Nu-mi mai pasa! Arunc vorbele in vant , iau o gura de alcool , chiar nu mai imi pasa , de ce sa imi pese daca tie nu iti pasa? ( Mint , imi pasa , imi pasa asa de mult...).
Tot astept sa treaca timpul , sa pot sa plec , sa fug de lume , sa fug de toti , dar tot la tine ajung...
Nici nu imi aud aminte:
- cand am zambit ultima data , cand am zambit de-a binelea , cand mi-a ras si sufletul nu doar gura.
- cand am simtit fiorul ala care te face sa tremuri din incheieturi.
- cand am privit cerul ultima data.
- cand am sarit in balti fara sa-mi pese daca imi murdaresc hainele.
- cand am facut ultima boacana
                                                                              *
A trecut ceva timp si mi-e dor... mi-e dor de momentele alea , ale mele si ale tale...
Mi-e dor de ce am lasat in urma , poate intr-o zi am sa ma in intorc si atunci am sa te iau in brate si am sa-ti spun:
- M-am intors , m-am intors sa-ti fiu prietena din nou!
                                                                             ...
 Stiu ca nu iti plac momentele plangacioase , ( ce ciudat , am uitat sa ma mai distrez , dar am tinut minte tot ce te distreaza\enerveaza pe tine )dar a trebuit sa o spun ...mi-e dor sa-ti fiu prietena...
Ce imi lipseste cel mai tare la tine?
                        TOT 
- cum spuneai ca intr-o zi o sa fiu mai inalta ca tine.
- cum imi transformai numele in unul de baieti doar pentru ca iti placea cum suna.
- cum imi dadeai curaj chiar daca tu poate nu stiai.
- cum imi cicaleai gusturile la baieti.
- cum stateam ore intregi si povesteam si noua ni se pareau minute.
- cum radeam pe strada fara sa ne pese de ce spune sau crede lumea.
Adevarul e, ca nu as schimba nimic la tine , mi-ai fost prietena tocmai pentru felul tau de-a fi .
Poate tu nu ma mai consideri prietena ta , dar sa sti ca acolo undeva tu o sa ramai mereu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu