duminică, 21 octombrie 2012

" Aceste jocuri le detest"

M-am intors la tine. Am facut-o fara sa-mi pese de ce va urma, am trecut peste toate si am tras aer in piept , aer pentru suflete uscate si inimi ratacite. Am suferit ca un caine in iarna si n-am spus nimanui nimic , am preferat sa plang pe furis si sa nu stie nimeni cum ma simt. Aveam in minte doar imaginea aia cu noi doi din parc , rupta parca din filme , tu nepasator iar eu derutata strangand din dinti dar cu inima in gat. Batea atat de tare ca aveam impresia ca vrea sa iasa din palton si sa alerge in parc , sa-ti spuna si ea ce prostie mare faci. Dar ea a preferat sa nu se dea in spectacol , sa ramana in pieptul meu si sa bata doar pentru tine. Sa fim realisti , ce inima te-ar mai fi dorit tot pe tine? Eu nu i-am zis nimic am lasat-o sa astepte.
Toata saptamana am stat inchisa in mine , am pus toate lacatele si am inchis cu toate cheile. Nu ai incetat sa ma cauti , mai trimiteai cate un mesaj , te comportai de parca nimic nu s-ar fi intamplat si ca totul era in regula , doar eram prieteni , nu? Am incercat sa te alung , sa vorbesc cu mine si sa-mi spun ca trebuie sa te uit. Rezultate zero. ' Daca ii pasa te cauta daca nu ,next!' incercam sa nu aud replica asta , sa ma fac ca nu o inteleg. Stiam undeva in adancul sufletului ca o sa te intorci si stiam perfect ce simti. Nu puteai sa negi.
Dupa o perioada de timp , aproape un an , imi trimiteai mesaje , ma sunai , ai sunat si mi-am zis in sinea mea ' uite cine ma cauta' , imi spuneam sa ma calmez , sa raspund normal , sa-mi stapanesc ractia . Ti-am auzit vocea si am inceput sa rad , era o conversatie deschisa , lejera , cu apropouri dar totusi limitata.
A fost primul semn ca iti pasa , mi-ai aratat ca gresisei si ca acum iti parea rau.
Nici azi nu ai recunoscut si stiu ca iti este greu dar am acceptat.
De ce?! Pentru ca simt ceva , pentru ca nu stiu sa explic ce si de ce , pentru ca am facut ce trebuia.
Reintalnirea noastra , rasetele calde , atingerile copilaresti , ochii care nu incetau sa se priveasca , vocea ta , glumele noastre , saruturile , imbratisarile si mangaierile delicate , soaptele spuse la ureche si toate celelalte , mi-au aratat ca trebuie sa te pastrez indiferent de greseli , despartiri si certuri .
Cu tine sunt eu , fara tine nu stiu cine as fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu