sâmbătă, 18 mai 2013

Blues

Traiesc gandindu-ma ca undeva in lumea asta e scrisa si povestea vietii mele . Intr-o dimineata o sa ma trezesc ciufulita , cu ochii inca lipiti de somn si buzele umflate. O sa-mi fie rece parchetul sub talpi si in camera o sa miroase a iubire amestecata cu portocale , o sa aiba capul infipt intre doua pere mari si pufoase , picioarele atarnand din pat , cute pe obraji si ranjetul prostesc pe care am sa-l iubesc toata viata mea. O sa bem in fiecare dimineata cate un ceai sau o cafea , o sa ne fumam tigara si o sa ma tina de mana pe blatul din bucatarie . O sa ma supar mereu cand o sa gasesc haine imprastiate prin camera dar am sa primesc cel mai sincer sarut pe frunte si o sa-mi treaca . Nu-i bucurie mai mare in suflet , nu-i siguranta si nici sclipire in ochi decat aceea ca te am si ma ai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu