joi, 5 ianuarie 2012

Let me go..

Uite cum facem , eu raman in continuare cu fata in ecran si berea pe birou iar tu...treaba ta ce faci, nu-mi spune mie cum e viata , unde gresesc si unde sa ma indrept. Tu esti un cretin si un mincinos. Asa faci mereu cu toti ...te porti de parca totul se invarte in jurul tau.
Te porti ca un om mort , un om care merge pe strada si nu se uita pe unde merge , nu vorbeste cu nimeni . Stai inchis in carapacea ta si vrei ca cineva sa te descopere . Dar eu te-am descoperit din primul moment asa cum nimeni nu te-a descoperit vreodata. De ce nu vrei sa intelegi ca daca nu vrei sa vezi lumea poti inchide ochii? Esti liber sa faci ce vrei si ce simti. Erai persoana de care aveam nevoie cel mai mult pe lumea asta , omul in care mi-am pus increderea si totusi de ce toate astea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu