marți, 3 ianuarie 2012

Urlet fara sunet

A venit vremea cand trebuie sa-ti stergi lacrimile si sa strangi din dinti pana iti trozneste maxilarul. A venit vremea cand faci schimb de buze , de saliva si de mangaieri cu necunoscuti pe care i-ai vazut in colt de ziare sau pur si simplu persoane care le cunosteai de ani buni si nu iti imaginai cu ti-ar sta de mana cu ele pe strada.  Nu mai joci sotronul , picioarele tale sunt prea lungi , talpile prea mari sa mai intre intr-o casuta desenata cu creta pe asfalt. Cat de penibil ar parea sa mai vezi un adult sarind sotronul , dar totusi mai vreau sa fac asta. A venit vremea cand daca razi prea mult te judeca , daca plangi te arata cu degetul. A venit vremea cand trebuie sa fi serios si sa nu te mai uiti la desene. Citeste si tu o carte , lasa joaca , nu te mai uita la cer sperand ca o sa vezi forme ciudate , elefantei si alte lucruri pe care le vad doar copiii. Intelege ca esti in ceata , ca trebuie sa faci primii pasi si de data asta fara sa te mai tina cineva de maini . Nimeni nu-ti mai spune " ai grija cum treci strada",  " vezi cand pleci ai grija nu te baga in seama cu tiganii" , " sa mananci azi" , " ti-ai luat pastilele?" , " vezi sa nu stai in curent" , " nu te pupa cu nimeni , esti mult prea mica" , " vezi sa nu te violeze cineva" , " nu manca niciodata de la mc" , " vezi sa nu stai mult" , " imi dai beep cand ajungi".
Da tata , da mama ...am facut tot ce mi-ati spus.
Acum pot sa plec , pot sa merg singura , sa mestec singura , sa respir singura si sa iubesc singura?
Pot sa iubesc si sa urasc pe cine vreau?
Pot sa vorbesc urat?
Pot sa aleg ce e bine si ce nu?
Pot sa cant cand am eu chef fara sa deranjez pe nimeni , pot sa fac dus la doua noaptea?
Pot sa umblu prin casa in sutien si in chiloti?
Pot sa ma imbat ?
Pot sa nu ma trezesc azi?
Imi bag pula , eu am plecat. Va iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu