joi, 5 ianuarie 2012

M?

M, iti mai amintesti de ea? Iti e frica sa vorbesti? Cred si eu ca iti e frica , iti e mila de tine azi , acum , iti e mila de tot ce ai trait . Dar las'o asa...toti stiu cat de tare esti tu si cat poti. Nu e nevoie sa plangi . Toti vor crede ca e doar un teatru ieftin.Ca e un joc de al tau in care vrei sa demonstrezi ca ai o inima mica si bandajata. Dar cat o mai bandajezi? De cate ori o sa mai incerci sa o vindeci? ...nu merge asa, deloc. Iar o sa-ti pui o masca , una din alea inchise in dulapul ala vechi pe care credeai ca nu o sa-l mai deschizi in veci. O sa zambesti si o sa-ti lasi trecutul sa-ti bantuie prezentul si tot asa. Asta e fluxul tehnologic al vietii tale si tu nu vrei sa-l accepti. Intelege ca treburile nu vor merge niciodata in favoarea ta, sau vor merge pentru o perioada scurta de timp. Se pare ca nu meriti sau nu esti facuta pentru asta. Ridica capul din pamant , sterge lacrimile alea si lupta. Pentru cine plangi acum? Spune tare , tare cat te tin plamanii! Te-ai saturat, stiu....si eu m-am saturat sa fiu prin gandurile tale zi si noapte , sa te ascult , sa te respir si sa vad lumea prin ochii tai. Daca ei te-ar cunoaste ca mine ar intelege perfect cum stau lucrurile. Esti un copil minunat....si acum sa ma ierti pentru ca te-am facut copil . Intelege ca pentru mine ramai aceiasi fetita stirba , cu doua codite niciodata egale, cu mainile indesate in buzunarele sarafanului in carouri , cu bocanceii muradari dar intodeauna cu sireturile legate perfect, copilul meu istet care nu se juca cu papusile , nu intelegea de ce nu exista un dialog , de ce nu scot un sunet cat de mic. Era o pierdere de timp si tu ai inteles asta. Inca nu ma pot obisnuii cu tine mare , cu o domnisoara asa frumusica si gratioasa. Dar pe interiorul tau te stiu atat de bine..bucata cu bucata si aproape ca imi vine sa urlu cand stiu ce simti acum. Cand pe tine te doare , si pe mine ma doare si crede-ma ca replica asta doar eu am voie sa o spun. Stiu ca ai auzit'o de la mai multi baieti si mai stiu ca nu ai crezut in ea. Eu sunt singurul care rade si plange cu tine, care iti stie visele , planurile si cat de speciala esti fara sa aibe vreun interes. Intelege ca nu totul e ce pare , ca atunci cand iti e prea bine trebuie sa cazi si sa te doara. O sa ai atat de multe experiente de genul si o sa ai sufletul nu facut in bucati cum il acum , o sa fie FRANJURI. Scrie aici, descarca-ma si pe mine. Ma simt ca un balon spart din care nu a iesit tot aerul. Vreau sa ma faci sa ma simt ca un suflet normal. Stiu ....e imposibil...dar nu balon . le urasc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu