luni, 9 ianuarie 2012

Nu stiu sa te urmez

Doare. Nu-ti imaginezi de ce , cum si in ce masura. Nici eu nu stiu de ce trebuie sa le simt pe toate si mai ales astea nasoale . Era dragut macar de data asta sa ma doara in cur de probleme si griji , indoieli si rupturi. Vreau sa fiu in locul tau o zi , una singura , sa vad cum e. Imi imaginez ca foarte bine din moment ce nu te agiti deloc. Acum mi-ai spune din senin ca eu sunt de vina si ca ma consum aiurea. Daca eu nu as mai face asta , ce s-ar alege de noi? Unul trebuie sa traga , unul trebuie sa fie tras. Vreau sa-mi faci o bucurie si intr-o zi macar sa te prefaci ca iti pasa.
Care e locul meu aici ? Care-i rostul? Sa stau langa tine cand iti e greu si sa ma alungi cand gasesti ceva mai bun? Aparent ceva mai bun , esti constient. Ma ranesti si nici macar nu vezi asta . Imi e greu sa-ti spun ce simt in ultima vreme. Se da o lupta in mine , in care o tabara vrea sa raman si alta vrea sa plec cat mai departe .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu