joi, 23 februarie 2012

Cacat

Nu am nevoie de voi.
Am nevoie de oameni care sa ma sprijine.
Nu am nevoie de voi , prieteni falsi.
Vreau sa se termine generala curului , oricum ma plictisesc al naibii de rau , vreau sa cunosc alti oameni , unii mai buni. Nu va mai suport si gata . Sila e cuvantul care descrie perfect situatia.
Nu ne mai cacam de atatea dive si figuri. Ma amuz doar.
Ai uitat cum erai la inceput? Oricum unii au uitat de unde si tot unii plageaza tot ce prind.
Se pare ca nu esti multumita de tine draga mea. De propria viata ai auzit?!
Oricum prieteni nu aveai si nici nu o sa ai prea curand. Roata se intoarce oricat de patrata e ea in general.
Despre tine insa nici nu stiu ce sa mai spun. Prietene? sigur joi...
Imi pare rau ca nu ma pot adapta si nu ma por ridica la alte standarde. Vezi tu , una ca mine e greu de schimbat , ma doare capul de la atata iubire. Sa ai parte de ce e mai bun si sper sa ai luxul de faima de care tot imi spui.
Probleme daca nu am chef de voi?!
Ma declar fara prieteni si nu-mi pasa. Ceau !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu