miercuri, 29 februarie 2012

Variante

Ma tot leg de oameni crezand ca ei ma duc pe un drum sigur si mai bun. Eu vin ma leg , ei vin si dezleaga. Fac asta pentru ca vor sa respire , vor sa-si bage mainile in buzunare si sa nu tina pe cineva de mana fie cald sau frig. Eu imi doresc sa mai ating maini chiar si pe ninsoare. Nu imi e frica nici de ploi , nici de furtuni , nici de ger. Mama mereu imi zicea ca in doi treaba e mai usoara , ca doar impreuna putem termina un lucru inceput.Ce nu stie mama e ca oamenii vor sa fie singuri , sa-si roada unghiile de la atatea griji , sa loveasca , sa urle , sa injure , sa raneasca iar apoi sa-si ceara scuze. Cand eram mica iubeam oamenii , imi placea la nebunie orice persoana cunoscuta sau mai putin cunoscuta. Nu prea vorbeam cu ei , doar ii analizam cu atentie si in capul mei ii imparteam in mai multe categorii. Oameni amabili , oameni fiorosi , oameni urati si frumosi.
Acum nu ii mai iubesc , dar am invatat sa-i pastrez doar pe cei importanti . Restu pot ramane straini , pot pleca iar eu ii voi uita repede. Dupa fiecare despartire e bine sa uiti oamenii...asa eviti sentimentul de mila sau vinovatie. Daca tu ii vei cauta si eu nu vor rapunde , o sa-ti para rau. Daca nu ii vei cauta , o sa-ti bantuie prin cap " puteam totusi sa fac ceva" . Daca ei te cauta si tu nu rapunzi o sa-ti zici ca ai gresit. Daca ei te cauta , tu raspunzi...te umpli de trecut si de toate clipele nasoale . Daca tu ii cauti ei o sa raspunda din obligatie si tot o sa regreti. Eu merg pe ideea ca persoanele din trecut trebuie sa faca parte din el. Prezentul trebuie trait si planificat . Incet , incet , incep sa scap de toate umbrele care ma sufoca si care imi dau batai de cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu