vineri, 17 februarie 2012

Strange love

M-am blocat. Am impresia uneori ca m-am vindecat , ca m-am impacat cu ideea ca am castigat. Gata , te am. Toti imi spun ca am devenit zambitoare , ca sunt fericita langa tine , ca m-am schimbat . In ce fel m-am schimbat nici eu nu stiu.
Ori imi pasa prea mult ,ori nu-mi pasa. Si ma lupt cu interiorul meu si vreau sa-ti demonstrez ca sunt un om special si ca in sfarsit sunt capabila sentimental. In zadar , personalitatea mea si caracterul asta rece nu-mi dau voie sa ma manifest , sa-ti arat cine sunt.
B , avea dreptate , am obiceiul de a ranii persoanele din jurul meu . Imi place sa ma razbun , imi place sa vad umilinta pe fetele lor , imi place sa-i fac sa-si regrete fiecare respiratie.
Nu sunt genul de persoana care dispera si da cu palmele. Tac , si fac sa te doara. Ce am simtit eu , tu trebuie sa simti de zece ori mai tare.
Nu am rabdare , nu pot sa mai astept ca oamenii de langa mine sa se schimbe. Vreau sa fie bine acum , sa te tin in brate si sa simt cu totul devine mai usor. Tu esti partea buna din mine si daca te pierd...o sa ma transform intr-un frigider , refuz sa cred ca ce e acum nu e real. E cat se poate de real pentru ca simt prin vene, prin tot corpul , prin tine.
Stai aici si promit ca o sa devin un cuptor cu microunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu