joi, 23 februarie 2012

Mi-e mila doar

Uite cum au trecut anii si am ajuns la final. Nu-mi plac despartirile dar de data asta imi plac la nebunie.
Suntem un grup de lupi moralisti , niste neica nimeni care se cred superiori. Lasitatea iese la suprafata mereu, invidia voastra nu are limite , nu are oprire. Aceiasi tabla jegoasa pe care nu o sterge nimeni, acelasi burete imbibat de galagia si zgomotul de zi cu zi. Profesorii cu salariul mic care vin si pleaca , certuri si coate in stomac. Rasete acoperite de intrebari ironice si raspunsuri cu subinteles. Sosoteli la in spatele clasei si barfe la soba. Va credeti duri?! Va credeti puternici ?! Va credeti la moda?! Va credeti centrul si buricul pamantului?! Va credeti cool ?!...
Sunteti niste japite , oameni nascuti , crescuti , hraniti cu vorbe mincinoase si tradari la colt de strada . Oameni care nu au cunoscut respectul si diplomatia. In afara de pantaloni pe crac , sutiene nu burete , freze ciopartite , muzica de doi bani si celulare bengoase nu stiti nimic. Imi pare rau ca nu vedeti realitatea. Copii batuti , cersetori , oameni fara locuinte si persoane care se tarasc cu greu prin viata. Voi va ganditi doar cum sa scormoniti cacatu' sa miroase mai tare si mai tare. Parsivi si fara scrupule cum ati ajuns... sper sa mai aveti o bruma de educatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu