sâmbătă, 17 noiembrie 2012

E bine sa ma indragostesc de tine?

Sunt buze de dama pe cesti albe de cafea, in cafenele , in buricul Bistritei , sunt domni inalti cu serviete negre din piele si pantofi dati la crema. Sunt babute in bastoane vechi cat ele , copilasi imbracati in roz si albastru, fetite si baieti. Mamici isterice care vorbesc la telefon , tatici cu beri la bord si cu ochi tulburi .Culpluri de tot feulul ...de tigani pusi pe futai ,de pipite cu buricul pe afara si pusti frezati . Noi nu facem parte din filmul lor...suntem ciudati . Ne-am oprit aici in mijlocul drumului sa ma inveti sa dansez. Te calc din doua-n doua minute si tu razi. Eu vreau sa o lasam balta , deja toata lumea se uita la noi de parca cine stie ce am face. Tu imi cuprinzi fata in palmele tale mari cu degete lungi si imi spui " Nu-mi pasa pitic!"...atunci imi bate inima de doua ori mai repede si sar sa te imbratisez. Ce ai facut cu partea morocanoasa din mine? Ai schimbat totul atat de rapid si ma simt alta. Iti sclipesc ochii si clipesti des , ma saruti si ramanem cateva secunde sa ne privim aproape . Iti vad fiecare alunita , fiecare gropita si imi placi, imi placi al naibii de tare . Continuam sa dansam ...tu perfect , eu cu mici pasi pe langa sau pe piciorul tau.
Brunetule , ce ai facut cu mine?
" In gama varstei cand dam amorul, tu esti minora , eu majorul..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu