joi, 8 noiembrie 2012

L...from Love.

Nici nu stiu cum mai e sa te am langa mine. Desi imi imaginez destul de des ca te curpind in brate si iti soptesc la ureche tot felul de prostioare . ( Dobitocule , uratule , grasule ...) . Tu sa-ti lipesti buzele carnoase si dulci de gatul meu si eu sa inchid ochii de placere. Sa ma strangi in brate tare , tare , cum o faceai acum cateva zile si eu sa-ti simt inima batand cu putere . Imi e dor de mirosul tau si de ochii tai verzi si fragili.
As sta langa tine , la pieptul tau o vesnicie si inca putin. Nu as mai vrea sa plec , as putea sa tac ore , zile la rand...doar sa te stiu aproape. Imi e dor de numele tau ciudat, imi e dor de zilele cu noi cand stateam in pat si povesteam ore in sir despre chestii neimportante. De buzele tale care ma duceau intr-o alta lume , de respiratia ta calda pe obrazul meu rece , mainile noastre care tanjeau dupa mangaieri si atingeri , diminetile care incepeau in liniste , pe varfuri , cu soare in ochi si cu 'Buna dimineata Graso' ,de serile care se sfarseau cu 'Somn usor si sa ma visezi' . Imi e dor de mine cum eram si mai ales de tine din trecut. Tocmai de asta sentimentele mele se bat cap in cap pentru ca imi e dor de persoana blanda si buna pe care am cunoscut-o si nu de tine cel orgolios , rau si gol de acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu