sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Geaca de piele

Ieri eram praf, ma trezisem cu un chef sa mai dorm doua ore. Pana la urma am lenevit pana la10:00 si m-am dus la baie...la baie ce sa vezi? Apa oprita. O nu , trebuia sa ma spal pe cap firar , si asa a inceput ziua mea nasoala care nu mai avea nici o sansa sa devina macar acceptabila.
Cred ca era deja 19:00 si ma intorceam obosita acasa. Mergeam ca o rata , cu hainele sac pe mine, cu parul ala prost care nu statea in coc si ma gandeam la un anume X. Trebuia sa traversez si ma tot holbam la un nene care parea a fi unchiu. Nu , era el si brusc aud o voce prietenoasa " Nu te mai uita asa ca te calca masina...", haha. M-am intors si era un alt X pe care prefer sa-l numesc Z de data asta . Am vorbit una alta si m-am simtit foarte bine cu el. El se grabea dar totusi am ramai uimita ca cineva s-a intors din drum si mi-a recunoscut spatele . Pai uite asa mi-a schimbat ziua acest Z . Eram toata un zambet. Nu prea ma agit, pentru ca stiu ca X , Y si Z fac parte din aceeasi oala ca si restul literelor.
Deci , cand te mai vad?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu