vineri, 9 decembrie 2011

Azi va iubesc rau!

Nu ma intereseaza cine ce zice de mine, nu-mi pasa de parerile mancatorilor de cacat. Doar tu sti cine esti si persoanele care te iubesc indiferent de ce faci , bun sau rau.
Mama , spre exemplu care ma iubeste chiar daca sunt nesuferita si uneori o resping , chiar daca trantesc usi si plang de nervi...dar ma iubeste.
Tata care indiferent de ce as face e mereu undeva acolo gata sa sara in ajutor ( un fel se superman doar al meu).
Soramea , care vorba aia imi asculta toate rahaturile si stiu ca daca sunt in cacat pana-n gat ea e acolo si imi intinde mana si ma scoate.
B care practic fara el sunt in curul gol , imi suporta toate toanele , urletele si injuraturile ( caci dupa ma calmez).
Sorina care daca am o problema si pur si simplu e o lupta intre vocile din capul meu si realitate , pun mana pe telefon si e imposibil sa nu fie pe celalalt capat " al firului".
Fara prieteni , fara persoanele importante , fara familie , fara protectie , iubirea sau caldura lor ne-am pierde , ne-am duce dracului cu totii. Tocmai d'aia ma cert si cu mine zilnic cand ma demoralizez ( si stiu ca nu e bine) dar o fac pentru ca asa e omul prost are momente si momente. Imi dau seama cat de cretina sunt si imi aduc aminte de toate persoanele astea care ma iubesc chiar daca sunt un copil prost. Asa ca restul porcariilor , discutii , certuri , gelozii si alte lucruri peste care dam fara sa vrem sunt NIMICURI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu