vineri, 9 decembrie 2011

Deja realizez

Eu la un capat , tu la altul,
Fata in fata stam si mestecam guma.
Eu cu ochii plansi , tu cu zambetul pe buze si cu inima cat un purice , visezi.
Te-am invitat la aceasta masa goala sa stai sa ma privesti ,
Sa-mi vezi golurile imense din piept , cicatricile si toate palmele care m-au lovit peste fata.
Vezi de ce ti-am spus sa-mi dai timp din timpul tau?
De ce nu m-am aruncat cu capul inaintea ta?
De ce n-am vrut sa incep ceva cu tine?
Din fata blocului si pana in statie , din statie pana la banca unde ma asteptai ,
Alergam ca un copil nebun cu fericirea in palme ,
Si vroiam sa-ti vad doar luminita din capatul sufletului tau , sa-ti mangai incet fiecare fir de par ,
Sa-mi las mana in mana ta si tu sa o mangai incet.
Ieri aveam un nod in gat cat trei portocale , imi tremurau picioarele si ma fastaceam .
Ti-ai dat seama rapid si m-ai luat de mana.
Cand te mai vad?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu