luni, 26 decembrie 2011

Nu ma voi opri pana cand voi termina

Chiar nu mai stiu ce sa scriu , nu mai am despre ce sa scriu , nu mai am in viata mea pe cineva pe care sa-l descriu , mai bine zis , nu iubesc. Sunt fericita ,de fapt dar chiar nu stiu cum sa descriu sentimentul .
Mi-as dori sa-mi dea cineva o definitie pentru iubire pentru ca nu cred ca ar exista. Pentru fericire am practica nici nu am nevoie de definitie . Unii oamenii ma vad trista dar eu sunt fericita , in felul meu. Sunt fericita cand ascult Placebo spre exemplu , sunt fericita cand dorm si nu ma suna nimeni sa ma trezeasca .
Momente sunt multe cand vreau sa dau un telefon si brusc nu mai e ca inainte , toti erau ocupati dar acum am o persoana care se opreste la durerea mea , o respect foarte mult. Efectiv sunt in curul gol fara ea. Cand am o problema este imposibil sa nu fie pe celalat capat de fir al telefonul , sau in 10 minute este in fata casei mele ingrijorata si intrebandu-ma " Care-i baiul?" . Ei bine pana acum nu am gasit o persoana careia sa-i pese pe bune de mine si nici nu speram sa gasesc si ea mi-a aratat ca-i pasa de mine , e alaturi la mine si la bine dar si la rau. E o parte din mine si chiar nu stiu ce m-as face fara ea. Fara sa-i vorbesc isi da seama daca ceva e in neregula cu mine sau daca ceva nu-mi convine , ea este Sorina mea si nu am sa-i dau drumul niciodata.
Am pierdut persoane dragi , le-am lasat sa plece din viata mea fara sa ridic un deget , doar plangeam si speram sa merg mai departe , acum lucrurile s-au schimbat , lupt pentru ea si nu as lasa nimic sa ne desparta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu