joi, 1 decembrie 2011

I fell in love with an alien

Stau singura si stiu ca chestia asta imi face rau.
Ma ridic in picioare , arunc tigara la pamant si inaintez . Fumul se risipeste rapid , lasand aerul curat sa-mi patrunda adanc in plamani. Ma simt pierduta...pierduta undeva in spatiu.....pierduta in propria lume. Inchid ochii si ma las purtata de un val de placere . Vantul adie usor, facandu-mi sa-mi " danseze" mai multe suvite. Ridic mana , o pun deasupra inimii.....zambesc. Chipul lui imi apare in minte. Parul negru ciufulit , ochii albastri-verzui ...zambetul acela placut... Sunt indragostita.
Dragostea este o boala acuta de care majoritatea dintre noi suferim. Si nu , nu exista leac pentru ea. Odata tot va trebui sa ne " molipsim" toti. Dar e placut. Felul in care iti bate inima cand il vezi...cand te inrosesti atat de tare cand iti spune " salut"....cand nu poti dormi de dorul lui ....asa e iubirea. Simti ca nu poti sa traiesti fara el , iar el fara tine. Sunteti conectati intr-un fel....simti cand celalat are o zi proasta . Indragostiti sunt ca extraterestri....avem puteri paranormale.
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu