miercuri, 7 decembrie 2011

There's only one place that fear exists, your mind

Sunt un om ciudat , un om dificil si prost. Trebuie sa ma lovesc de prag ca sa pic , iar apoi sa ma ridic . Am momente cand nici eu nu stiu ce caut in viata mea si cine m-a trimis. Poate ca nu am o viata asa de roz si din turta dulce , poate ca am trecut prin viata mai repede ca altii dar nu-mi doresc sa cresc niciodata. Am evoluat si vreau sa fac asa in continuare dar toate pe parcurs. Cei care ma cunosc imi spun ca m-am schimbat si am crescut dar se simte undeva acelasi suflet cald si aerian. Si daca as vrea sa fiu mai feminina , mai matura , mai serioasa nu mi-ar sta bine . Recunosc cand gresesc si de cele mai multe ori recunosc exact cand e prea tarziu. Dar in acele momente de optimism , dau cu replica aia celebra " niciodata nu e prea tarziu" .Eu zic ca fiecare dintre noi mai are o sansa , fie ea in iubire , fie sa traiasca si sa o ia de la zero. Chiar daca esti la pamant si simti ca ai pierdut fiinte dragi si ca esti singur , nu e asa. Poate nu am ce au altii si nu spun ca nu am nevoie de lucrurile alea doar ca sa fiu eu un cacat mai mandru . In principiu am avut si am facut tot ce am vrut. Dar cum e vorba aia tot ce e prea mult strica , ma multumesc cu ce am si nu mai cer!
                                       Daca e sa vina , o sa vina.
                             Daca nu o sa vina , eu tot o sa astept .        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu