sâmbătă, 3 decembrie 2011

Blogul iti apartine , pentru tine am inceput sa scriu prima data

Atitudinea , sarmul , calmul si timiditatea aia care uneori rupe barierele , comportamentul copilaresc si reactiile serioase, fizicul .....o fizicul ala. Nu mi-au placut si nici nu o sa-mi placa prea curand baietii " X" si " O" . Nu-mi spune ca nu-i cunosti! Sunt acei tipi care n-au creier , dar au patratele si in cot. Oribil , hidos si superficial. Sa revenim la persoana , pe care o iubesc  . Inalt , nu cu muschi , nu cu abdomen , solid si bine facut.
Ochii alabstrii cu gene lungi si intoarse , brunet cu parul lung , maini frumoase cu degete lungi si unghii ingrijite . Pe masura ce scriu deja il am in minte.
Nu stiu ce mi-a venit acum sa povestesc toate astea...Oare pentru ca e singurul tip pe care il simt? Cu mintea , cu sufletul , cu tot corpul. E omul care sta retras dar ma stie si ii place sa-mi citeasca pe buze fiecare cuvant.
E omul care ma priveste non stop pe furis si care nu recunoaste niciodata nimic.Cu toate astea il respect si e primul  la care tin cu adevarat. Ce naiba zic " tin " la el , sunt lesinata dupa el .
Facand o analiza amanuntita mai cred ca este si singurul care ma stie fara sa-i spun cine sunt.
Imi suporta tipetele , injuraturile si tacerile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu