duminică, 25 decembrie 2011

Cacat de Craciun

Cat de mult urasc decembrie , cea mai de cacat parte a anului. Toti imi ureaza Craciun fericit , " fie ca spiritul Craciunul sa-ti intre in cur , in plamani " , in fine ideea este ca tot timpul am urat Craciunul si sarbatorile de iarna ,chiar si revelionul ma irita, nu imi provoaca decat o stare garva de basini toata chestia asta.
Oamenii sunt stresati , sa manance bine , sa bea bine , ca doar e Craciunul , cacat de Craciun , si chiar nu imi dau seama de ce scriu numele cu litere mari , probabil sa imi sara in ochii mai bine ca totusi e Craciunul.
Cacaturi....mi-as dori totusi sa vada oamenii cat de ipocriti sunt , ajuta saracii , si apoi pot sa moara de foame ca nimeni nu ii mai ajuta, se urasc intre ei , rivalitatea ii omora si de Craciun se imbratiseaza si se saruta. Atat de ipocrit ma?! Si oricum Grasu' ala nici nu exista , este doar un cacat inventat ca oamenii sa cumpere tampenii si ca, comercializanti sa aiba profit. Cat pute de rau treaba asta si totusi nimeni nu observa , le-a intrat in cur spiritul Craciunului.
Nu-i bai , o sa ma distrez in ianuarie cand o sa vad ca pe saracii nu ii mai ajuta nimeni , ca doar a trecut Cracinul si oamenii nu mai fac fapte bune si incepe din nou ura si rivalitatea. Nu-i asa ca e dragut?
Eu cred ca da.
Pana mea , sunteti toti o apa si un pamant.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu