marți, 27 martie 2012

Autistule

Gata....nu mai pot. Ma simt ca un leu intr-o cusca. Nu mai rezist fara tine . Te vad si nu-mi ajunge...si te vreau in alte moduri , te vreau cum te-am avut in alea doua zile . Gata sa facem orice unul pentru altul .
Esti nepasator , derutat . Crede-ma ca si eu sunt aiurita si nu inteleg ce simt , cat si cum...dar nu ma comport ca o straina. De parca poti sa uiti tot , de parca daca iti propui chiar uiti. Ti-am mai spus , nu e asa usor.
La inceput am luat totul la misto , ca pe o gluma. Am zis ca e o simpla distractie , ca ne-am gasit doar pentru doua zile si dupa o sa uitam instant ca a fost ceva intre noi. Chiar a fost ceva?
Nu intelegi ca nu vreau pe nimeni in afara de tine? Urlu la tine si tu stai calm si imi zambesti.
Omule , te vreau si punct. Imi placi , ma atragi , ma inebuneesti . Ce-i cu tine?!
Iar m-am inhamat la un car mult prea mare. Nu pot sa-l trag , nu vreau sa te trag dupa mine. Vrau sa vii cand simti si cand vrei . Nu vreau sa stau iarasi sa-mi fac planuri , sa ma complic singura . Nu vreau sa ma mai gandesc la tine . Nu mai vreau alt autobuz.
Cum spuneai si tu : nu vreau  , nu vreau , nu vreau , nu vreau!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu