miercuri, 28 martie 2012

Coltul meu

Nu mai zic nimic. Tac si aud doar vocile din capul meu care se cearta...ma trag de par si imi vine sa strig la ele sa inceteze. Vorbesc despre tine si imi spun fiecare cate ceva . Actioneaza. Nu actiona. Uita-te la el . Nu te m-ai uita. Spune-i tot. Nu-i spune nimic , e un las.
Ma doare stomacul de la atatea tigari si cola , ma doare stomacul cand ma privesti asa.
Sunt o papusa cu cheita . Rotesti cheia vin si te sarut ...nu ai chef de mine , nu ma mai folosesti.
Dispari , ipocrtule! Sterg holul asta din mine pe care il calca toata lumea cu talipiile murdare , ii dau afara si ei tot intra , fac curat si apari tu sa-mi strici ploile.
Hai sa fim copii nu?!
Hai sa nu ne gandim , sa nu punem suflet , asa-i?!
Cand te aduni ....suna-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu