marți, 20 martie 2012

Tu sa-mi spui.

Astazi 20 martie 2012 , universul nu prea imi este prieten. Ma gandeam ca poate de data o sa simt si eu pe bune , dar m-am inselat. Draga tu , te rog , nu te intoarce....iti multumesc ca m-ai ajutat sa imi infrunt frica de a iubi dar sincer mi-am dat si seama ca nu vreau sa o mai fac prea curand.
Au trecut doar doua minute ....doua cuvinte si sunt tot confuza, prea confuza.
Asta a fost?!
Povestea in care credeai tu s-a terminat?!
Stiam ca o sa se termine , nimic nu dureaza o vesnicie si totusi , nu credeam ca azi se va intampla.
Ma intreb daca tu simti ceva in momentul asta , daca te doare cu adevarat.
Imi pare rau ca ai dat buzna in viata mea , vezi tu , eu niciodata nu merg pe principiul " Nu regreta nimic din ce te-a facut fericita..." pentru ca nu are sens, si acum poate o sa zici ca sunt un monstru fara sentimente dar asa am fost , asa sunt , asa voi fi .Una ca mine e greu de schimbat , imi pare rau ca nu ma ridic la standardele tale , imi pare rau ca nu ma imbrac dupa reguli stabilite , imi pare rau ca nu port bentite roz , imi pare rau ca nu cred in nimic . De fapt , nici macar nu stiu de ce scriu asta , pentru ca nu imi pare.
Nu ma pot schimba , si nici nu o voi face , mai ales pentru un baiat. Am fost nascuta cu un scop si simt ca acel scop a fost sa gandesc la rece si sa fiu diferita iar daca asta ma face o insensibila in fata ta , sunt de acord cu asta. Vezi tu , in ultimul timp nu am fost prea deschisa cu tine , si daca am fost , sincer... nu sti nimic.
Stiu ca momentan ma incadrezi in randul celor insensibili , orgoliosi , egositi , prefacuti , dar uite ca asa sunt eu ,si sa iti mai spun ceva , niciodata nu o sa ma accepti asa cum sunt.


P.S : Te-ai inselat , nu era nevoie de timp , era nevoie ca unul dintre noi sa dispara din peisaj.
         

La reverdere , suflete.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu