luni, 12 martie 2012

Unde esti ?!

Mai iau o gura de alcool , invart pixul in mana si incep:
" Draga tu  , cred ca a sosit momentul sa scot la suprafata toate sentimentele pe care mi le-am indesat in suflet. Te simti acolo unde nici nu banuiesti , in razele soarelui , in fiecare nota muzicala , in fiecare zambet pe care il vad. Te simt , noaptea cand vantul bate , sau ziua cand soarele straluceste . Te simt cand citesc si te strecori printre randuri. si ma faci sa te visez. Tot aici stau , tot intre patru pereti , care uneori ma apasa ca nu esti langa mine si ma intreaba pe unde umblii . Ma gandeam ca poate ai vrea sa stii cum e viata mea fara tine. Si uite...cum au trecut ani intregi in care am incercat sa ne convingem ca nu suntem facuti unul pentru altul , daramand mitul cu premeditare. Uneori stau si ma gandesc ca noi , in formatia asta nu suntem decat doua persoane pierdute care se cauta una pe cealalta. A trecut atat de cand nu ti-am auzit glasul si cred ca devin senila daca incerc sa-ti imaginez chipul.
Nu vei prima si singura mea dragoste. Am iubit si inainte , voi iubi si mai apoi . Dar daca te iubesc acum ce altceva mai conteaza? Nu esti perfect , dar nici eu nu sunt , iar noi nu vom fi niciodata perfecti . Dar m-ai facut sa rad macar odata , m-ai facut sa ma gandesc de doua ori si m-ai facut sa recunosc ca sunt om si fac greseli. Incerc sa ma tin de tine si sa iti dau tot ce am.
Tu , nu mi-ai dat citate din poezie , nu te-ai gandit la mine in fiecare secunda , dar mi-ai dat o parte din tine pe care ai stiut ca o voi sfarama in bucati. Dar nu m-ai ranit , am zambit cand m-ai facut fericita, am plans cand m-ai intristat si ti-am dus dorul cand nu erai langa mine...Pentru toate astea te-am iubit , te iubesc si te voi iubi , acolo , in felul meu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu