miercuri, 28 martie 2012

Iezact

                                                        Ea este Miriam:
"Ma mint . Trenurile vin si pleaca ...dar daca asa sunt eu facuta sa tin la fiecare tren? Fiecare tren e special in felul lui . Stie sa faca ceva diferit fata de ceilalti . Eu sunt cea care greseste . Inca invat ce inseamna sa vrei sa iubesti. Inca invat sa-mi controlez instinctele interioare. Inca invat ca extazul vine decat cand iubirea e reciproca. Dar daca mie nu o sa mi se intample niciodata? Din cate am vazut , trenurile nu tin la mine asa cum o fac eu. Eu pun suflet si cred fiecare vorba , cred abureala de care radeam acum cateva zile. Pentru ca ma mint si am un talent de a acorda a doua sansa la multa lume . Si o ironie mica...acord a doua sansa si nu doar odata...sunt atat de constienta de tot ce fac. Sunt multe lucruri pe care le fac din curiozitate. Cam greu sa-mi revin. Cam greu sa adun particele ramase. Cu cat ma maturizez si aflu partea sumbra a realitatii , copilaria o las sa se sfarame in spatele meu . Uneori ma mai intorc si privesc trecutul , rad si realizez unde am gresit. Nu ma pot schimba . Greselile se fac pentru a invata din ele. Se pare ca tot imi doresc sa invat."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu