duminică, 4 martie 2012

CREDE.

Cand totul devine greu si obositor , renunti. Chiar daca apar multe voci in spatele tau care vor sa te indrume . Nu le asculta! Ei vor doar sa te duca pe calea gresita , vor sa-ti macine gandurile , sa te faca sa iti placa, nu sa simti. Si atunci nu e mai bine sa iti pui mainile la urechi?! Uneori este mai bine sa renunti la toate , sa le lasi balta pentru o perioada , sa nu mai suni pe nimeni , sa nu te mai sune nimeni.
" Lupta , castiga , lupta , castiga!" vorbe aiurea facute sa-ti dea putere pe moment , vorbe peste care o sa apuna frica in mai putin de 5 minute.
Chiar daca il vezi ca inca te mai priveste vinovat si parca inca mai vrea sa-ti spuna doua , trei cuvinte , aminteste-ti ca te-a facut candva sa plangi. Orice lucru care te face sa plangi este dat uitarii. Chiar daca tu inca te mai gandesti la el si inca ti-e dor noaptea , aminteste-ti ca adevarata lui varsta se reflecta in tampeniile pe care le face. Oricat ai vrea tu sa-l schimbi el ramane acelasi copil care nu stie sa te vrea. Chiar daca simti ca iti place , ca iti palpaie inima de dor si iti musti buzele de dorinta, nu implica sentimente. Cu el e clar ca un joc , e ca un sotron , ca un flori , fete si baieti. Daca vrei asta , spune-i " vreau sa ma joc", daca nu vrei asta pleca cu tot cu jucarii acasa. Eu nu as putea sa mai pun toti acestia chiar daca pe o lista pentru ca am rupt toate listele. Incerc sa-mi golesc mintea , sufletul ce a mai ramas din el , sa-mi indrept spatele si sa incerc sa fiu un om mai bun. Cand nimeni nu ma aude , imi pun castile si eu aud muzica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu