joi, 29 martie 2012

Sa crezi

Nu cred ca sunt asa paranoia . Pur si simplu iubesc sa traiesc , iubesc sa iubesc si imi place sa simt cu intensitate orice lucru , orice persoana. Peste cateva luni o sa-mi treaca si starea asta , o sa ma indragostesc iar si dupa o sa ma indepartez . Probabil ca e frumoasa si o continuitate a lucrurilor dar nu stiu cum e , n-am simtit asa pe pielea mea niciodata.
Imi e lene sa fac ceva , am obosit sa ma mai gandesc si sa nu se intample nimic.


" Eram ieri in autobuz , tocmai treceam pe langa parc si ma uitam ca un copil prost pe geam , poate poate o sa te vad . Sau ies din casa cu gandul ca o sa ne intalnim intamplator. "


                                  Vreau sa ma tina cineva in brate si sa taca!
                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu