marți, 25 octombrie 2011

Ar trebui sa te schimbi si nu doar din gura!

Iti aprinzi tigara pentru inceput , deschizi fereastra , te uiti in jos , iti trec prin fata vreo 10 masini in mai putin de 10 minute si tu nu le vezi.  N-ai cum pentru ca te gandesti de ce toate astea si cum mama dracului tu nu poti sa ai pe cineva langa tine. Sa fie lipita de sulfletul tau , sa te trezesti dimineata cu ea in brate si atunci cand ea doarme tu sa stai si sa-ti treci usor mana prin parul ei. Gata , crezi ca toate se termina la ea? Crezi ca s-a jucat cu tine si te-a aruncat ca pe o jucarie stricata?
S-a dus si tigara , ai realizat ca stai ca prostu la geam si ca mai ai doar cateva in pachet . Te asezi in pat cu mainile la ceafa , incepi sa te gandesti daca ochii ei erau chiar pe bune. Adica fata asta chiar putea sa-ti vorbeasca prin priviri? Cacat , e asa de incurcata treaba si totusi puteai sa mai faci ceva. Oricand puteai sa-i dai un telefon si sa-i spui ' Sunt bine' .
Stai si asculti muzica , intri in fiecare vers , iti alearga prin vene tot felul de sunete si ea nicarieri , nici langa tine , nici pe scaun , nici in alta camera. Stai asa ,  ea chiar nu mai este de ceva vreme si totusi nu i-ai simtit asa tare lipsa ca in ultimele zile.

P.S . nu mai plange!
Eu vreau sa te ajut , vreau sa-ti amintesc ca viata asta e asa de frumoasa cand incepi de la 0 si e a dracu de frumoasa cand ai impresia ca esti la pamant si nimeni nu e langa tine. Momente sunt multe , cand vrei sa dai un telefon, cand vrei sa plangi , sa te descarci si sa primesti un sfat , o vorba buna si brusc toti sunt ocupati . Nimeni nu se opreste la durerea ta dar eu ma opresc. Ti-am zis ca eu nu sunt 'altii' , eu stiu sa fiu langa tine chiar si atunci cand ma respingi din ambitie. Eu pot , eu sunt magician!
Aratai ca un prost astazi!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu