marți, 4 octombrie 2011

You can't change who I am !

Plang si urlu fara oprire , ma uit in gol si imi amintesc de tine...Am iubit si am primit rahat pe tava . Lucrurile nu erau roz , nici macar un roz spalacit....
Doar ura ma tine pe linia de plutire a vietii , de ce dracu nu pot sa recunosc ca nu mai pot , ca vreau sa ma vindec , ca vreau altceva si ca nu mai pot fi ipocrita cu doua fete care am fost...?
Sufer...si ma doare al dracului de tare , nu mai sunt indiferenta de alta data , nu pot trai fara tine , nici macar nu vreau sa traiesc fara tine . B , imi este al dracului de dor de tine si stiu ca nu pot face nimic sa te am langa mine , caci nu pot sa inving moartea , ar fi imposibil pentru un copli ratat si fara sperante ca mine.
Nu te-am meritat , nu am meritat atentia ta , nu am meritat sa ma ajuti.... Imi este rusine cu ce sunt , nu ai fi mandru de mine ....
Stiu ca daca iti faci parintii sa sufere o sa te usture mai tarziu , dar asa sunt eu , pe cei care tin la mine ii fac sa sufere , ii fac sa ma urasca....
Cu ochii inecati in lacrimi ma dau batuta ....Este prima data in viata cand renunt , cand nu mai pot continua lupta , cand nu mai pot...cand nu mai vreau sa pot , cand ma leg de amintiri si nu ma desprind de ele... cand nu ma pot gandi la altceva in afara de tine , cand imi vine sa mor!
Imi pare rau .... regret ca nu sunt ce ai vrut tu sa fiu , regret amarnic ca nu sunt puternica ca si tine , regret ca nu mai pot lupta , regret ca ma dau batuta dar nu mai pot , am si eu o limita !
Se mai intampla sa scrie ' Stop' si la mine....Da , asta face o persoana ratata ca si mine , renunta.... , renunt la tot , doar sa nu imi fie greu , doar sa nu plang , doar sa nu sufer , sa imi fie bine in exterior , ca in interior doar eu stiu ce sentimente demente am in mine.
Si ma multumesc cu atat, sa fiu o ratata care traieste in trecut dar si cu regrete. 
Astazi a fost prima zi din an cand am trait doar din trecut , si regret al naibii de tare tot ce am facut.
Imi este dor de tine! Si oricine a incercat sa ma ajute , sa ma inteleaga , am dat acelasi raspuns : ' Nu poti lustrui un cacat'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu