joi, 13 octombrie 2011

Esti prietenul meu cel mai bun, dar esti un imbecil!

- D ,frate ma auzi?
- Da...
- Pai nu se vede , poti sa te prefaci macar ca ma asculti?!
-Nu . nu pot....
- Unde ai fost?
- La lac...
-Mintesti!
- Nu , acolo am fost.
- Idiotule! Parfumul ei se simte in camasa ta....
- ......
- Tu ai idee cat esti de imbecil?!
- Nu , nu sunt , eu ....
- Tu ce?!
- Eu doar iubesc...
- Pai incearca sa te iubesti si pe tine , macar jumatate din cat o iubesti pe ea.
- As vrea sa pot.....
- Poti dar nu vrei!
- Ce sti tu despre iubire?! Tu nici macar nu iubesti , si dai sfaturi!
- Imbecilule , normal ca si eu iubesc , dar ma iubesc si pe mine!
- Nu , tu nu sti sa iubesti , tu te iubesti pe tine si atat!
- Da , sunt o egoista , dar macar nu fac ce faci tu cand suferi! Lasule...
- Acum ce faci?!
- Cant , nu se vede?
- De ce vorbesti asa ironic?  , imi bag pula , esti DEFECTA!
Si a plecat , in urma lui a ramas doar un ecou ce imi soptea neoprit ' ESTI DEFECTA!' . Nu stiu cu ce am gresit. Stiu draga D , ca sunt doar un ghiveci de flori parasit pe care toti uita sa-l ude. Sunt uscata , si poate si DEFECTA. Naiba stie ce mai este si asta.
Eu sunt doar magazinul cu oferte in care toti intra si iau ce vor , dar niciodata nu platesc , pleaca si vin cand vor ei , cu bocancii plin de noroi.
Sti ceva?! M-am saturat de tine , nu sunt eu aia DEFECTA , asa esti tu , idiotule. De ce faci asta?! De ce nu ma asculti si pe mine odata?! Inteleg ca sunt doar o frunza de toamna pierduta pe trotuar pe care toti o calca si nu isi aminteste nimeni de ea , dar tot timpul ti-am vrut binele , imi faceam mie rau , imi invarteam cutitul in rana doar sa te stiu bine. Mergeam la lac cu tine , si tie nici macar nu iti pasa ca acela era locul lui B , dar nici mie , urlam in alta parte.... nu voroiam sa te indispun. Si dupa tot ce am facut pentru tine , am primit acest compliment ' Imi bag pula , esti DEFECTA.'

Ah , cu toate ca astazi mi-ai facut viata un iad , DEFECTA asta de mine te iubeste prea mult. Nu voi lasa sa ti se intample nimic. Si chiar daca viata iti ofera cele mai grele momente , iti jur ca le vom trece impreuna imbecilule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu