duminică, 9 octombrie 2011

' Hei , esti bine?' Fuck you , It's magic.

Da , sunt bine. De ce nu as fi ? nu ma mai intrebati doar de dragul de a intreba pentru ca stim cu toti ca nu va pasa si ca va lasati amagiti de un zambet fals si un raspuns sec. Asa ca stop asking me.
Nu sunt sincera cu mine , de ce as fi cu voi? Jesus , nu va pierdeti timpul cu mine , va asigur ca nu se merita.
Nu incercati , oricine a incercat nu a sfarsit bine.
Nu am facut nici un progres , sunt aceeasi pacoste mica care nu gandeste. Am jurat ca o sa dau cartile pe fata dar nu pot. Efectiv de fiecare data cand incerc sa ma schimb , sa fac ceva , sa-mi gasesc un rost in viata , un ecou imi sopteste ' Nu incerca , nu poti , esti doar o ratata' . Bai fratele meu , ma crezi tu pe mine ratata , dar pot mult mai mult de atat. Serios? Am zis eu asta? Sunt demna de toata mila.
De obicei o perioada de cacat din asta in filme este urmata de un 'fairytale' , nu frate , nu o sa fie nimic , o sa fie rahat in contiunare.
Asa ca maine la scoala daca aveti chef de raspunsuri la intrebarile voastre penibile , scutiti-ma. Nu vreau sa ma prindeti vreo unul dintre voi in starea asta. Pentru ca daca o faceti , o sa dau cartile pe fata si o sa va o luati in bot. Sunt prea sincera cu mine , si as vrea sa va pun oglinda asta si in fata voastra sa vedeti ce cacaturi sunteti , penalilor! Mai bine plec prima , mai bine las de la mine dar pana cand? Pana cand invatati si voi din greseli? Si cum asta nu o sa se intample prea curand mai bine duceti-va in pula mea. Nu am chef sa ma stresati , lasati-ma naibii in pace . Sa am si eu liniste macar o zi .... cer prea mult?
Asa ca maine , cand treceti pe langa banca mea imaginati-va ca Divolul va cere impozit , asa ca go on dude!
You don't have idea of  how much I hate your existence.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu