duminică, 9 octombrie 2011

Just another regret....

Sincera sa fiu mi-e dor de tine draga B. Imi pare rau ca te-ai aruncat in gura lupului vara trecuta. Nu stiu daca o sa pot sa ma revansez odata dupa ce am facut. Trebuia sa iti spun de la inceput ce trecut am avut si setea mea dementa de a ma razbuna si dispareai din drumul meu. Dar cu toate ca tineam la tine , erai o tinta usora... si ca o lasa am actionat. Imi pare rau dar nu cred ca te incalzeste cu nimic. Tie nu iti mai pasa , ai uitat de durere si pentru mine o alta victima , un alt nume pe lista mea.
Mi-ai spus ca te-ai hranit si inca te hranesti din iubire ...... si ai mai spus ca eu ma hranesc din ura. Draga B , asta este cea mai simpla cale , sa nu suferi. Sa dai dracului sentimentele . Eu gandesc cu ratiunea , ca nu mai vreau sa doara , de aia! Nu mai vreau sa vorbesc despre ranile mele , pentru ca acum doar le ling in speranta ca totul va trece...
Vara viitoare , vreau sa fim prieteni , sa-mi povestesti despre 'pizdele' care au urmat dupa mine , sa ma neglijezi ca o 'pizda' iti ia prea mult din timp. Doar sa te am aproape.
Imi sti trecutul , de fapt o parte intunecata din el. Eu pe al tau nu il stiu , si nici nu vreau. Vreau sa stiu viitorul tau , ca esti fericit si ca primesti ceea ce meriti.
Ne vedem la vara !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu