joi, 20 octombrie 2011

Si parca nu mai pot , ma duc tot la fund....

Chiar sunt satula de minciunile mele , cand totul devine greu si obositor , renunt. Si nu-mi lipseste fericirea pentru ca nu stiu cum este sa o ai. Dar hai sa imi iau viata la misto....Mi-e dor....
Ma dor picioarele si ma ustura ochii de la prea mult privit in gol. Cacat , niciodata nu pot sa am linistea mea , locul meu ...Locul unde pot intra la ce ora vreau , pentru ca daca vreau sa ma plimb pana la 3 si sa ajung cu inima in bucati acasa nu o sa tipe nimeni la mine. Unii imi zic ' M , timpul le rezolva pe toate' cacat , pana acum nimic nu a rezolvat , problemele de la sine niciodata nu s-au rezolvat. Nu ma astept sa gasesc fericirea stand in pat cu burta-n sus . da chiar si in pat poti sa dai de ea , daca dormi si iti face placere sa te intinzi ca un copil, sa-ti pui capul pe o perna moale care miroase a balsam si zambesti.
Merg pe dos si trecutul alearga dupa mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu