vineri, 7 octombrie 2011

" I'm lucky to have a friend like you"

Da , draga D si eu sunt fericita ca te am ca prieten . Sincera sa fiu ma bucur ca am putut ajuta. Te voi ajuta mereu sti asta . Si in orice caz , lupta cea mare ai dus-o tu , eu doar te-am indrumat si ti-am dat sfaturi .
Datorita tie ai reusit! Eu doar te-am sprijinit. Era randul meu sa ajut , cu toate ca nu pot sa ajut cum am fost ajutata eu , dar incerc.
Ma bucur ca ai trecut peste , esti o persoana puternica. Ai dovedit ca stai bine si cu parctica nu ca si mine...
Cred ca asa o sa fim o viata... eu dau sfaturi si tu le aplici.
Uneori mi-as dori sa fiu ca tine , cu toate ca ai suferit , zambeai ....
Dadeai impresia ca mergi mai departe.....si chiar aveai ambitia sa o faci si ai reusit intr-un fel.
Sunt mandra de tine D . Si eu sunt norocoasa ca am pe cineva ca tine alaturi de mine.
Si poate ca data viitoare cand mergem la lac , am sa plang eu pe umarul tau si sa-ti vorbesc de el.
Si uneori cand  imi vine sa renunt la toate dar ma gandesc ca te am pe tine , cel ce ma ajuta mereu. Si nu pot sa plec asa , ma leaga un bagaj de amintiri de tine si nu le pot da dracului pe toate.
Asa ca raman . O sa fiu tot aici! Si micutule , nu uita orice ar fi te voi ajuta si iti voi fi alaturi mereu.

Te iubesc si imi este dor de tine pustiule!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu