sâmbătă, 1 octombrie 2011

" Pentru ca te iubesc...."

De ce ti-a fost greu sa o zici de prima data?... De ce m-ai lasat sa cred ca iti sunt indiferenta? De ce m-ai lasat sa cred ca doar te joci cu mine? De ce nu ai fost sincer cu mine de la bun inceput?
Este prea tarziu....Si eu te iubesc , poate mai mult decat o faci tu si totusi sunt dispusa sa te fac sa ma uiti si sa fi fericit! Te iubesc si as face totul doar sa stiu ca zambesti si ca faci ceea ce iti place, restul nu mai conteaza. Si eu o sa imi revin . Acum imi sangereaza rana dar am nevoie de timp sa se vindece si promit ca nu o sa las pe nimeni sa o deschida. O sa imi tin promisiunea fata de Bella si o sa fiu o masinarie fara sentimente....O sa fiu ipocrita si falsa care am fost pana acum. Una care iubeste pentru ea .
Am avut cea mai buna masca , uneori mint asa de bine incat si eu ma cred dar in fata ta , am lasat-o sa pice , stiam ca la asta se ajungea dar nu ma puteam opri.  Am fost egoista , orgolioasa , atunci cand am gresit dar sti ce a facut iubirea din mine.... Mi-am aruncat orgoliul , nu mi-a mai pasat de nimic , doar sa stiu ca te am si esti langa mine dar acum...o sa pleci! Nimic nu o sa te opreasca , e timpul sa iti faci un viitor si stiu ca eu nu fac parte din el .
Cand a inceput vara , inca nu eram vindecata dupa decesul lui Bella , vroiam razbunare , nu conta pe cine , conta doar sa o fac. Si da  , am ranit multe persoane , si acum este randul meu sa iubesc si sa sufer , ceva care sa echivaleze ce am facut.
E: ' Mi-am propus sa merg si sa uit de tine si de tot doar ca nu pot...'
Eu: ' De ce?'
E: ' Pentru ca te iubesc , de aia!'
Si eu te iubesc piscot , si nici macar nu ai idee cat de mult , dar poate ca a venit timpul sa iti faci un viitor mai bun si sa ma uiti.

Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu