sâmbătă, 15 octombrie 2011

Pe unde-ti umbla inima?

Nu  , nu , si iarasi nu. Azi nu! Nu mai imi irosesc timpul cu persoanele care nu merita. Nu o sa mai spun ' Te iubesc' oricui , nu ! O singura persoana merita asta iar tu nu o vei echivala niciodata. Ea merita tot. Tu nu ! Am jurat ca nu mai imi bat capul si tocmai asta fac.
Ce mai vrei?! Vrei paine cu dulceata ?! Baga paine ca asta mai avem. Spre deosebire de mine te multumesti cu putin , nu faci nimic , alegi varianta cea mai usoara , habar n-ai de viata si te crezi capabil in a da sfaturi!
Chiar merit ceva de calitate , cineva de care sa fiu mandra, sa ma pot fali ca nu mi-am pierdut timpul deageaba , ca suntem la acelasi nivel , umar la umar. Dar , nu , chiar imi este rusine! Cine a zis ca nu poti lustrui un cacat , avea dreptate , am vrut sa te fac om , sa scot ceva de la tine. Dar m-am inselat si nu este prima data cand o fac. Da , sunt pesimista , asa si?! Nu am vazut niciodata intr-un cacat un bibelou.
M-am saturat de tine si ipocrizia ta , nu te mai suport cand iti pui sufletul pe tava si dupa stai sa iti lingi ranile.
Oamenii fug de tine si se sperie de rautatea ta. Si tu ce faci?!....zici de ei ca sunt vinovati , ca nu te inteleg ba ca nu o sa gasesti pe nimeni ca ea. Cacaturi baiete! Esti doar un copil imbatrnit care fuge de fericire si de oameni.
In final esti doar un las si un fricos.
- Fara tine sunt gol...
- Eu fara tine nu sunt!
Prea tarziu pentru regrete. Nu mai are rost! Parca eram un nimeni de nicarieri si vorbeam urat. Te rog nu ma mai cauta , atat iti mai cer.
Mai conteaza cate goluri am eu in stomac?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu