luni, 31 octombrie 2011

Fuck ce vreau !

Ma lovesc brutal de niste simple cuvinte , auzite de prea multe ori care imi inteapa si acum timpanele.
' Fa ceva pana nu e prea tarziu' .
Am tot facut si mai vreau ca si altii sa faca cate ceva pentru mine , sa simt ca si eu contez ,ca nu sunt in plus , ca nu sunt doar ca sa fiu. Am obosit , cedez. Imi vine sa ma intind pe tot pamantul asta si sa nu mai simt nimic . Nici durere , nici fericire.Veau sa dau delete la tot ce am facut si la tot ce am simtit. Orice as spune , toate se intorc impotriva mea. E prea mult , prea dintr-o data toate se sparg in capul meu.
Nu stiu de cine imi este dor , cine merita , cine inca ma asteapta si se gandeste la mine , cine imi vrea fericirea nu doar binele , cine ma mai vrea inapoi.
In situatii de genul ...prefer sa ma lupt singura cu mine si sa spun nu la toate.
Da , si m-am tuns . scurt , maine ma rad \m/.
Stiam ca sunt geniala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu