joi, 6 octombrie 2011

Nu ling unde am scuipat.

Jesus . la fel... dar de ce te-ai intors acum? , dupa un an .... de ce ai venit din nou?
Ei bine daca crezi ca ai sa-mi tulburi linistea , crezi gresit. Frate , a fost doar un capitol al vietii mele , care este incheiat , nu il mai deshid nici moarta. Asa ca te rog , daca ai de gand sa te revansezi fata de mine , pleaca.
Nu vreau sa te mai vad! Si de data asta sunt foarte sincera.
Ai spus clar , ca SUA nu se compara cu Romania , asa ca pentru ce naiba te-ai intors?
Eram dispusa sa imi simplific viata , dar ai aparut si am sentimentul prost ca o sa mi-o complic din nou.
Adica pana mea , crezi ca poti sa intri si sa pleci din viata mea cand vrei tu? Mai dute-n pula mea.
Trebuia sa bei din pahar inainte sa se sparga. Asa ca acum te rog , dispari pana nu ma calci rau de tot pe bataturi.
Adica wtf ? Acum te maturizezi , si te-ai gandit sa te revansezi fata de mine?
Mie nu trebuie sa imi platesti nimic , mi-am inchis ranile iar daca vrei sa le redeschizi din nou , slabe sanse.
Din adorarea suprema treapta cu treapta ai coborat la indiferenta , la ura chiar, asa ca tot ce iti ramane de facut este sa pleci , pleaca!
Am fost indulgenta pentru ca eram orbita , am vrut tot ce era mai bine pentru tine si am uitat de mine. Nu mai sunt ca inainte , sunt egoista ! Da , pentru ca am fost buna pentru mult timp si acum a venit vremea pentru o schimbare si in viata mea.Nu mai sunt aceea la care poti veni sa ceri sfaturi , umarul pe care alta data plangeai , sunt doar o cunostinta veche , nici nu vreau sa imi spui ' hei ' cand ma vezi pe strada. Nu sunt in minus , dar nici in plus asa ca nu te sinchisi. Esti doar o parte din trecut , una la care am pierdut cheia si nici nu vreau sa imi amintesc , nu , am spus destul de clar ca ai disparut din viata mea cu mult timp . Si da frate , nu mai sunt ca vremea , nu mai schimb nimic. Raman aceeasi egoista , orgolioasa si prefacuta persoana care am devenit de cand ai plecat.
Te simti ca un ratat , un distrus?! ( asa si esti ) dar eu nu o sa mai fiu acolo sa te sprijin si sa te consolez , am sa fac cum ai facut tu , cand ai cea mai mare nevoie de mine , am sa te parasesc! Meriti mult mai mult de atat , meriti sa ma razbun din plin dar nu ma cobor eu la stagiul tau , prefer sa te privesc de sus cu ura si dispret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu