duminică, 23 octombrie 2011

Cum sa fie bine cand toate merg prost in sir indian?

Ce simplu ar fi sa-ti ceri iertare uneori si sa nu uiti de persoanele care au insemnat ceva pentru tine. Chiar , este foarte de simplu de spus dar al dracului de greu de pus in practica.
Acum ma simt foarte nasol si poate chiar si vinovata....
Par un copil prost si handicapat? Sunt geloasa si n-am experienta? Nu stiu sa daruiesc si sa ofer? , asta las sa se vada.....a fost simplu sa vezi doar atat fara sa mai dezgropi trecutul.
Eu ma arat cat este nevoie si unii ma judeca si ma incadreaza la oamenii falsi care nu stiu sa se deschida.
Te-ai gandit ca poate imi place sa va privesc din umbra si sa vad cat puteti?
Am experienta in a cunoaste persoanele din prima clipa . Ma uit la tine din cap pana in picioare , scoti doua vorbe care nu se leaga si deja mi-am dat seama cine esti.
Asa ca ce sa fac? sa ma deschid in fata tuturor si sa ofer tot ce am? Mai bine stau in carapacea mea si ma deschid doar pentru cine merita.
N-ai idee ce bine mi-ai facut , n-ai idee cat rau pot sa-ti fac eu!
Eu pot sa fiu ca tine oricand , tu ca mine NEVER.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu