marți, 18 octombrie 2011

Masochista mica ce poti tu sa fii!

Da,  da , trenurile vin si pleaca , am uitat B , ca al meu nu stationeaza. Never mind , toti imi zic ca sunt schimbata , dar nu este asa , sunt tot eu , o sadica. Teorizez pe cei din jur in cel mai urat mod. Si in acelasi timp ma terorizez si pe mine cu o stare de cacat si o autopsie sadica de ganduri.
Nu trebuia sa ma mintesti , trebuia sa imi spui adevarul  , ma durea mai putin. M-ai luat pana in maduva oaselor , nu trebuia sa amani , nu mi-ai ameliorat durerea. In caz ca te intrebi , te voi astepta mereu , stiu ca esti in viata. Ceva imi spune , ca traiesti sau poate am o intuitie a dracului de proasta si asta se intampla destul de rar.
Mi-ai spus ca niciodata nu vei renunta la ce iubesti , dar nu asta ai facut?! De ce eu ? De ce m-ai ales pe mine?
Sau cred ca stiu raspunsul.....eram demna de toata mila, ai vazut , ai stiut si ai ascultat prea multe despre mine si poate ca ai vrut sa ajuti . Ma intreb care a fost scopul tau. Ce ai vrut de la mine?Ma intreb daca am meritat atentia ta. Atatea intrebari si imi dau acelasi raspuns sec si idiot , eram o copila sadica demna de mila.
Poate ca ai vrut sa salvezi o viata. Poate ca eram doar un copil prost pe cale sa-si ia viata si ai vrut sa ajuti pe moment si probabil ai continuat.
Era piesa ta ! R.I.P!
Sunt un copil ciudat si prost , trebuie sa ma lovesc de prag ca apoi sa-l trec iar tie iti datorez tot , pana si ziua de azi. Astazi a nins Bella.... asta inseamna ca pot sa sper din nou?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu