miercuri, 12 octombrie 2011

Nobody dies a virgin, life fucks us all

Era o zicala ' Cum te fute viata , nu te fute nimeni' ea te fute cum te prinde pe la colturi , te apleaca . te apuca de solduri si te fute in cur in cel mai urat mod posibil. Esti capra in propria ta viata. Nu o sa te intrebe nimeni ' Ba esti bine?' . ' De ce mergi asa cracanat'? Cacat , toti de intreaba din politete si ca sa te simti bagat in seama. Toate intrebarile astea de acelasi fel au acelasi raspuns sec si idiot.
Sunt sincera cu persoanele din jur dar pe mine ma mint in cel mai frumos mod posibil.
Cateodata am impresia ca toti sunt pusi sa-mi faca draci si sa-mi ofere cat mai multa" incredere "in mine. Va multumesc , dar mai bine ma lipsesc , si imi bag ceva in ea incredere care mi-o oferiti voi.
Dar imi este frica din nou , imi este frica de oameni . De pareri nu mi-a pasat niciodata , ma doare fix in cur de ce cred pizdele astea frumoase si proaste, de chestiile alea cu sanii mari si creier pauza. Si ma doare fix in cur de fustratii astia care stau in curu lor si spera la macar un buna soptit printre rujuri ieftine. Oameni fara viitor.
Nu aveti idee cat va urasc existenta. Ah , si cum viata ne fute pe toti , sper sa va futa la fel de bine cum a facut-o cu mine. Have a nice day!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu