luni, 21 noiembrie 2011

15 ani tati.

Chiar m-am plictisit . E oribil , voi sunteti cretini si imebecili. Aproape ca va urasc . Ma enervati , ma stresati cand ma intrebati din senin " ai patit ceva?". Nu , nu am patit nimic ... Sunt eu Miriam , tipa aia care vorbeste mult si prost. Sunt eu narcisita care se iubeste pana in varful degetelor de la picioare . In capul meu sunt perfecta. Sti cum era melodia aia " eu sunt perfecta iar tu un labagiu de cacat" ....de un timp nu prea imi pasa de nimic. De pareri , de oameni care vor sa ma ia peste picior , de cacanari care au glume de santier. Imi pare rau dragilor ....dar nu va mai suport . Crezi ca-mi pasa daca tu esti gelos? Nu , nu-mi pasa. Fac ce simt. Daca vreau sa merg sa sarut pe T , apai asa fac. Daca vreau sa-mi pierd vremea mergand prin parc , apai ma duc. Crezi ca ascult de cineva ? Am regulile mele , visurile mele si atat. Nu ma dirijeaza nimeni , sunt mare si acum pot sa ma hotarasc si singura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu