miercuri, 2 noiembrie 2011

Doar eu sunt capabila sa ma indragostesc de un om doar dupa ce l-am pierdut

Imi este frica . De mine , de tine , de toti cei care imi spun ca sunt speciala. Imi este frica sa spun ce simt. Prefer sa vorbesti tu si eu sa-ti citesc pe buze. Mai bine ziceam ' imi place sa vorbesti tu ' pentru ca acum e doar liniste si nimeni nu mai scoate un cuvant. Niciodata nu am stiut ce sa fac cu sentimentele mele. Am fost invatata ca atunci cand te deschizi si spui ce simti , oamenii vor pleca de langa tine. Ce era mai bine sa fac? Cum trebuie sa ma port cu tine? Am vrut ceva nou , fara sa ma gandesc la nimic. Nici la ziua ce va veni , nici la ce vor spune altii si nici macar la cat o sa ma doara dupa... Sunt ca un melc care trage dupa el o greutate mult prea mare si cand simt ca am ajuns in varf mereu apare cate unu care ma calca pe cochilie . Tot ca un melc sunt si cand un om ma iubeste. Imi bag antenele in intuneric si ma ascund.
E simplu sa primesti sfaturi de la altii si pentru o clipa chiar le crezi. Dupa , cand ramai cu tine singur , cand mergi pe strada si vezi realitatea , o simti si o respiri , te caci pe ele vorbe. Tu trebuie sa sti ce vrei si sa hotarasti pentru tine . Eu una nu stiu ce mai vreau. Adica stiu dar practic nu e posibil. Nu e nici imposibil dar uneori as mai vrea sa fiu eu cea cautata. M-am schimbat , inainte trageam eu de oamenii , sa-si revina , sa ma invete , sa ma iubeasca iar , sa treaca peste greseli si certuri. Acum nu mai caut pe nimeni , nu ma mai rog de nimeni , nu vreau sa mai traiesc ca un melc. Vreau sa fiu om , sa merg cu picioarele drepte pe pamant , sa am echilibru , sa ma tina cineva de mana atunci cand sunt gata sa pic intr-o prapastie , sa visez , sa-mi placa sentimentul , sa-mi reamintesc ce inseamna sa iubesti , sa stai fara sa mananci , fara sa dormi . Sa zambesti non stop ca un cretin si in mintea ta sa ruleze aceeasi persoana. Vreau sa pot zice clar si raspicat TE IUBESC BA , TE IUBESC CA O NEBUNA! vreau sa nu am dubii atunci cand o zic , sa nu o gandesc , sa iasa din interiorul meu . Sa deschid gura fara sa-mi dau seama si sa iasa cuvintele in cel mai frumos sunet posibil. Cel mai frumos este sa spui ce simti dar mai frumos e sa ti se spuna ' TE IUBESC NEBUNO , INTELEGE SI TU CA TE IUBESC !!'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu